Hoe kan ik met Tonybet contact opnemen

Simone Walraven Auteur:
Simone Walraven
Mike Heesters Update:
Mike Heesters
Bijgewerkt op: 06/11/2025 01:53

Bij vragen, klachten, opmerkingen of een andere situatie is het mogelijk om de Tonybet klantenservice te contacteren. Het is eenvoudig om contact op te nemen en dit kan op meerdere manieren. Hoe het werkt vertellen we graag stap voor stap op deze pagina.

Goed om te weten is dat de Tonybet klantenservice 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar is. Spelers kunnen dus in allerlei situaties contact opnemen. Bijvoorbeeld als de speler niet kan inloggen, als er een uitbetaling niet lukt of als een bepaald spel niet werkt. Wat voor situatie zich ook voordoet; met Tonybet contact opnemen is altijd mogelijk!

1
Tonybet contactknop

Klik op 'Contact'

Via de contactpagina kan de speler bekijken op welke manieren contact opnemen mogelijk is. De Tonybet contactpagina is terug te vinden onderaan de homepagina van de kansspelaanbieder zelf. Als de speler helemaal naar onderen scrolt zal de knop 'Contact' zichtbaar zijn. De speler kan daarop klikken en de pagina openen.

2
Met Tonybet contact opnemen

Klantenservice benaderen

Op de contactpagina die nu te zien is, krijgt de speler alle Tonybet contactopties te zien. Er kan gekozen worden voor het contactformulier, waarmee de speler een vraag of opmerking achter kan laten. Het online casino zal dan zo snel mogelijk een reactie geven. Spelers kunnen ook kiezen voor de live chat, die geopend kan worden via de chatbutton onderaan de website. De live chat is over het algemeen de snelste manier van contact opnemen, omdat de Tonybet helpdesk dan al binnen enkele minuten reageert.

Een andere optie is het sturen van een e-mail. Dit kan naar info@tonybet.nl als het gaat om een vraag of een opmerking. Heeft de speler een klacht? Dan kan er gemaild worden naar klachten@tonybet.nl. Als het om een klacht gaat, zal deze binnen 72 uur na ontvangst worden geregistreerd. Deze zal vervolgend uiterlijk binnen 8 weken worden afgehandeld. Tonybet streeft ernaar om de speler binnen 24 uur te helpen als er contact opgenomen wordt.

Bekijk hieronder de Tonybet contactopties:

  • Live chat: 24/7 beschikbaar
  • E-mail: info@tonybet.nl
  • Klachten: klachten@tonybet.nl
  • Contactformulier: laat je bericht achter

Veelgestelde vragen over Tonybet contact

Wanneer kan ik de Tonybet klantenservice benaderen?

Dit is 24 uur per dag en 7 dagen in de week mogelijk.

Op welke manieren is de Tonybet klantenservice bereikbaar?

De Tonybet helpdesk bereiken is mogelijk via de live chat, e-mail of het contactformulier.

Hoe snel reageert de Tonybet helpdesk?

De Tonybet klantenservice streeft ernaar om binnen 24 uur te reageren. Via de live chat zal er vaak al binnen enkele minuten gereageerd worden.

Simone Walraven

Simone Walraven

Senior redacteur online gokken & spelgidsen bij top10casino.nl

Simone Walraven schrijft sinds 2018 over online gokken en heeft zich gespecialiseerd in het beoordelen van nieuwe Nederlandse online casino’s en casinospellen. Bij Top10casino.nl test ze onder meer gokkasten, bonussen en spelplatformen op zaken als gebruiksgemak, snelheid en betrouwbaarheid. Dankzij haar scherpe blik op de gebruikerservaring en haar kennis van de Nederlandse wet- en regelgeving helpt Simone spelers om veilige en transparante keuzes te maken.

3000+ spellen!