Hoe kan ik contact opnemen met LeoVegas
Wanneer je bij LeoVegas een gokje gaat wagen en ergens een vraag over hebt kun je op een eenvoudige manier contact opnemen met de klantenservice. LeoVegas biedt een uitstekende service en staat 24 uur per dag en 7 dagen in de week voor haar spelers klaar. De helpdesk reageert zo snel mogelijk op vragen, klachten of opmerkingen. Je kunt contact opnemen op verschillende manieren. Hoe dit werkt bij LeoVegas? Dat lees je hier. Volg ons onderstaande stappenplan en kom snel in contact met de helpdesk van dit online casino!

Stap 1: klik op klachtenbeleid
Op de website van LeoVegas kun je heel eenvoudig terugvinden hoe je contact op kunt nemen. Je kunt op de homepagina naar beneden scrollen en daar zie je meerdere knoppen terug waarmee je door kunt klikken naar pagina’s. Klik op KLACHTENBELEID om bij de klantenservice terecht te komen.

Stap 2: kies een contactoptie uit
Nu kom je op een pagina terecht waarbij er van alles verteld wordt over de klachtenregeling procedure. Als je op deze pagina gaat kijken zie je vanzelf de contactopties voorbij komen. Contact opnemen met LeoVegas is mogelijk via de onderstaande manieren:
- Live chat: 24/7 beschikbaar
- E-mail: support@leovegas.nl
- Telefoon: 0800 2300416

Stap 3: verder met spelen
Na het contact opnemen met de klantenservice zijn al jouw vragen weer beantwoordt. Je kunt dus weer verder met spelen bij het online casino. Open het spelaanbod van LeoVegas en geniet van jouw favoriete casino spellen!