Hoe kan ik contact opnemen met Kansino
Wie bij Kansino speelt kan eenvoudig en snel in contact komen met de klantenservice op het moment dat het nodig is. Wanneer je bijvoorbeeld een vraag hebt of een klacht in wil dienen kun je bij de helpdesk terecht. De klantenservice van Kansino is eenvoudig te bereiken. Wij willen graag in ons onderstaande stappenplan uitleggen hoe eenvoudig het is om de medewerkers van dit online casino te contacteren.

Stap 1: klik op klachtenprocedure
Door helemaal naar onderen te scrollen op de homepagina van Kansino kun je klikken op KLACHTENPROCEDURE. Klik daarop en zo kom je direct terecht op een pagina waar duidelijk wordt hoe jij contact op kunt nemen.

Stap 2: kies een contactoptie
Op deze pagina zie je direct welke contactopties er zijn en daar kun jij zelf een keuze in maken. Bij Kansino is het mogelijk om de live chat te gebruiken, te e-mailen of te bellen. Kies voor de contactoptie die jij prettig vindt. Hieronder zie je de contactkanalen staan:
- Live chat: 24/7 beschikbaar
- E-mail: klantenservice@kansino.nl
- Telefoon: 0800-7770333

Stap 3: ga verder met spelen
De klantenservice van Kansino is 24/7 bereikbaar en kan jou dus ook snel te woord staan. Nadat je verder geholpen bent en alles duidelijk is, kun je weer verder met spelen. Kies binnen het spelaanbod voor een leuke gokkast of live casino spel en vermaak jezelf bij deze Nederlandse goksite.