Hoe kan ik met 888 Casino contact opnemen?

Simone Walraven Auteur:
Simone Walraven
Bijgewerkt op: 06/11/2025 17:18

Contact opnemen met de 888 Casino klantenservice is eenvoudig en altijd mogelijk. Spelers kunnen 24 uur per dag en 7 dagen in de week hun vragen stellen, maar ook voor klachten of opmerkingen is de helpdesk bereikbaar. Dit online casino biedt daarmee een uitstekende service.

Wie contact op wil nemen met dit Nederlandse online casino wil uiteraard wel goed weten wat de opties zijn. Bij deze aanbieder kan er worden gekozen voor de live chat en ook een e-mail sturen behoort tot de mogelijkheden. We vertellen op deze pagina graag meer over hoe de 888 Casino klantenservice benaderd kan worden.

Stappenplan voor 888 Casino contact opnemen

Zijn er vragen, klachten, opmerkingen of verbeterpunten? Wacht dan niet langer en neem gerust contact op met de 888 Casino medewerkers. De klantenservice van dit online casino is 24/7 beschikbaar, dus contact opnemen kan op elk gewenst moment.

Het is heel eenvoudig om in contact te komen met deze goksite. Spelers kunnen hier de live chat voor gebruiken of een e-mail sturen. De medewerkers zullen zo snel mogelijk reageren en doen dit op een vriendelijke en professionele manier. Bovendien nemen ze alle tijd om goed te helpen, dus spelers worden zeker niet aan hun lot overgelaten. Hoe contact opnemen werkt bij deze aanbieder? Dat vertellen we in ons onderstaande stappenplan.

1
Klik op 'Klantenservice' bij 888 Casino

Klik op 'Klantenservice'

Er kan geklikt worden op de button 'Klantenservice' als de speler hulp nodig heeft. Via deze button brengt het online casino de speler naar de live chat. Het is dus niet nodig om zelf de website door te pluizen om bij de contactpagina terecht te komen, want dit online casino heeft hier speciaal een button voor gemaakt waar spelers rechtstreeks vanaf de homepagina op kunnen klikken. Zo is de klantenservice altijd dichtbij!

2
Gebruik de 888 Casino live chat

Gebruik de live chat

Via de live chat die nu in beeld wordt weergegeven is het mogelijk om vragen te stellen of een opmerking te geven. Stel je vraag of laat je opmerking achter en wacht tot een van de medewerkers reageert. Eerst zal de robotassistent een reactie geven, maar als er een medewerker ingeschakeld moet worden zal dit direct gebeuren en is dat geen enkel probleem. 

3
Stuur een e-mail naar 888 Casino

Stuur een e-mail

Uiteraard is het ook mogelijk om te mailen. De mail wordt eigenlijk alleen gebruikt in het geval van klachten. Als er een klacht is kan er eenvoudig worden gemaild naar klantenservice@888.nl en hierop zal een medewerker vaak binnen 24 uur al op reageren. Klachten worden serieus genomen en goed opgepakt door de helpdesk en hier zal dan ook altijd vriendelijk op worden gereageerd. Dus ook wanneer spelers niet tevreden zijn staat de 888 Casino klantenservice voor ze klaar!

Veelgestelde vragen 888 Casino klantenservice

Hoe kan ik met 888 Casino contact opnemen?

Dit is mogelijk via de live chat of per e-mail. De live chat is 24/7 beschikbaar.

Reageert de 888 Casino klantenservice snel?

Via de live chat reageert de klantenservice het snelst, vaak binnen enkele minuten. Bij een e-mail zal er vaak binnen 24 uur gereageerd worden.

Is de 888 Casino klantenservice vriendelijk?

Ja! De klantenservice van dit online casino is zeer vriendelijk en neemt de tijd om goed te helpen.

Simone Walraven

Simone Walraven

Senior redacteur online gokken & spelgidsen bij top10casino.nl

Simone Walraven schrijft sinds 2018 over online gokken en heeft zich gespecialiseerd in het beoordelen van nieuwe Nederlandse online casino’s en casinospellen. Bij Top10casino.nl test ze onder meer gokkasten, bonussen en spelplatformen op zaken als gebruiksgemak, snelheid en betrouwbaarheid. Dankzij haar scherpe blik op de gebruikerservaring en haar kennis van de Nederlandse wet- en regelgeving helpt Simone spelers om veilige en transparante keuzes te maken.